Soliga dagar med toppmusik i öronen

Skrivet: 2014-04-04 kl. 00:29:41
Brunch, brunch och mera brunch!
Det är så vi spenderar våra jobbdagar här i Scarsdale. 
Igår plockade jag upp Cajsa och Frida för att åka mot Rye för en brunch på det franska favvostället som vi upptäckte i city, Le Pain Tidien. Älskar alla hemmabakta bröd och den underbara organiska cramberry & banana crunolan!!




Idag har solen och värmen varit här så det blev det ännu en mysbrunch med Josse för att sedan njuta i solen några timmar innan det var dags att börja jobba igen. Jag och lille T har varit ute och lekt i princip hela dagen, vilket betyder att mina fräknar nu har hittat tillbaka.. Men jag är happy ändå för nu känns det verkligen att våren är här!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: